I. SPRZEDAWCA I KUPUJĄCY
1. Sprzedawcą produktów i usług oraz właścicielem sklepu internetowego
www.lakiereo.pl, jest firma LAKIEREO Bartosz Miś, ul. Sukiennicza 50 23-300 Janów Lubelski, NIP 862-157-52-50, REGON 060676995.
2. Sprzedawca sprzedaje produkty i usługi za pomocą strony internetowej, telefonu oraz poczty elektronicznej.
3. Kupującym produkty mogą być osoby fizyczne oraz podmioty
gospodarcze. W przypadku osób fizycznych, kupujący musi mieć w chwili
składania zamówienia ukończone 18 lat.
4. Regulamin określa zasady sprzedaży produktów na terenie Polski.
II. PRODUKTY I CENY.
1. Informacje znajdujące się na stronie www.lakiereo.pl i jej
podstronach stanowią charakter informacyjny i nie stanowią oferty w
rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Wszelkie informacje o
produktach i stanach magazynowych umieszczone na tej stronie, w tym
opisy, parametry techniczne i użytkowe, ceny stanowią zaproszenie do
zawarcia umowy, która zostanie zawarta i realizowana na zasadach
wskazanych w niniejszym regulaminie. Podane w opisach dane mogą nie
zgadzać się z danymi faktycznymi, firma dokłada wszelkich starań, aby
dane był jak najbardziej zbliżone do faktycznych.
2. Podane na stronie internetowej www.lakiereo.pl ceny są cenami brutto zawierającymi podatek VAT.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania
produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji promocyjnych na
łamach strony. Zapis ten nie dotyczy produktów, które stały się
przedmiotem umowy sprzedaży.
4. Ceny zawarte przy produktach nie obejmują kosztów przesyłki.
5. Informacje o produktach dostępnych na stronie internetowej
www.lakiereo.pl nie mogą stanowić podstawy wobec Sprzedawcy do roszczeń z
tytułu braku produktów, nawet, gdy widoczne stany wskazują posiadanie
produktu. W przypadku braku dostępności produktów, zamówienie nie będzie
zrealizowane, o czym Kupujący zostanie poinformowany drogą mailową lub
telefoniczną. W takim przypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności
za niezrealizowane zamówienie.
6. Prezentowane kolory widoczne na monitorze mogą odbiegać od
rzeczywistych w zależności od ustawień posiadanej karty graficznej,
monitora oraz przeglądarki internetowej.
III. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Kupujący wysyłając zamówienie składa ofertę kupna określonego w nim
produktu na warunkach określonych w opisie go dotyczącym. Umowa
sprzedaży zostanie zawarta z chwilą potwierdzenia zamówienia wysłanego
przez Sprzedawcę na adres mailowy Kupującego wskazany w zamówieniu.
2. Zamówienie produktu oraz realizacja zamówienia odbywa się według następującej procedury:
a) Kupujący może złożyć zamówienie za pomocą:
- dodania produktu do koszyka i przejścia poprzez proces kupowania wraz z potwierdzeniem zamówienia poprzez mail
- poczty elektronicznej na adres: sklep@lakiereo.pl
- telefoniczne poprzez numer: 880 777 477
b) Przy składaniu zamówienia Kupujący zobowiązany jest do podania:
swojego imienia i nazwiska lub nazwy podmiotu, adresu dostawy, rodzaju i
ilości zamawianego produktu, sposobu dostawy, sposobu płatności,
telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail. W przypadku prośby o fakturę
Kupujący zobowiązany jest do podanie nazwy podmiot, adresu rejestrowego
podmiotu oraz numeru NIP. Dodatkowo Kupujący zobowiązany jest zapoznać
się z niniejszym regulaminem.
c) W przypadku przyjęcia zamówienia, treść zamówienia jest niezwłocznie
potwierdzona przez Sprzedawcę w wiadomości elektronicznej wysłanej na
adres podany przez Kupującego. Ponadto potwierdzenie zamówienia zawiera
dane niezbędne do zapłaty ceny sprzedaży i innych opłat objętych
zamówieniem.
d) Sprzedawca dopuszcza następujące formy płatności:
- przelew na rachunek mBank: 64 1140 2004 0000 3902 7277 4507
- poprzez platformę elektronicznych płatności Dotpay
- za pobraniem wraz z dostawą produktu,
- płatność przy odbiorze w sklepie stacjonarnym
f)W przypadku płatności przedpłatą lub platformę elektronicznych
płatności Sprzedawca dopiero po zaksięgowaniu wpłaty dokonanej przez
Kupującego odpowiadającej całości ceny sprzedaży i innych opłat
wskazanych w przyjętym zamówieniu, przekazuje zamówienie do realizacji. W
przypadku wyboru przesyłki za pobraniem, realizacja następuje po
przyjęciu przez Sprzedawcę zamówienia.
g) Sprzedawca wysyła produkty objęte zamówieniem na adres dostawy
wskazany w zamówieniu. Po wysłaniu przesyłki przez Sprzedającego,
Kupujący otrzymuje na dres e-mail stosowną informację z numerem
przesyłki.
3.
Złożenie przez Kupującego zamówienia jest równoznaczne z jego
akceptacją zawartych w nim ceny produktów i kosztów wysyłki produktów
oraz warunków sprzedaży, w tym z akceptacją niniejszego regulaminu i
potwierdzeniem tym zapoznanie się z jego treścią przed złożeniem
zamówienia.
4. Sprzedawca zastrzega sobie do czasu potwierdzenia przez niego
zamówienia prawo do anulowania i nie realizowania zamówień zawierających
niekompletne dane lub zamówień budzących wątpliwość, co do rzetelności i
prawdziwości podanych przez Kupującego swoich danych. Sprzedawca z
prawa tego może również skorzystać również po potwierdzeniu zamówienia,
jeżeli po tym momencie doszły do jego wiadomości okoliczności wskazujące
na istnienie wspomnianej przed chwilą jednej z podstaw anulowania
zamówienia.
5. Zamówienia nieopłacone przez 14 dni liczonych od początku dnia, w
którym Kupujący wysłał potwierdzenie zamówienia, włączając w to
wszystkie dni, będą automatycznie anulowane. Wówczas Sprzedawca nie jest
zobowiązany do realizacji zamówienia. Za moment opłacenia uznaje się
moment zaksięgowania środków na rachunku Sprzedawcy. Sprzedawca
powiadomi Kupującego w wiadomości elektronicznej o anulowaniu
zamówienia.
IV. DOSTAWA I CZAS REALIZACJI
1. Firma LAKIEREO Bartosz Miś posiada własne magazyny i na większość
produktów znajdującym się w sprzedaży, termin realizacji wynosi do 2 dni
roboczych. Sprzedający stara się wprowadzić standard wysyłki w 1 dzień
roboczy i tak realizowane jest większość zamówień. Może się zdarzyć, że
jakiegoś produktu firma nie ma na magazynie, wtedy czas realizacji nie
powinien być dłuższy niż 4 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach czas
zamówienia może się wydłużyć do 7 dni roboczych. Czas liczony jest od
daty zaksięgowania zapłaty za towar lub przyjęcia przez Sprzedawcę
zamówienia, w sytuacji złożenia przez Kupującego deklaracji zapłaty w
formie przesyłki za pobraniem. Kiedy czas jest dłuższy niż 4 dni
robocze, termin dostarczenia będzie uzgodniony z Kupującym. Sprzedający zastrzega możliwość wydłużenia czasu realizacji z przyczyn niezależnych od sklepu.
2. Zamówienie na produkty o różnych terminach realizacji wysyłane jest
po skompletowaniu całości zamówienia tzn. po upływie najdłuższego z
podanych terminów. Kupujący może wybrać wcześniejszą realizację. Wówczas
jednak ponosi koszty każdej z przesyłek.
3. Wszelkie zmiany warunków dostawy dokonane przez Kupującego po
wysyłce towaru, w tym miejsca lub terminu dostawy, mogą wiązać się z
dodatkowymi kosztami, które ponosi Kupujący.
4. Przewoźnik podejmuje 2 krotną próbę doręczenia przesyłki
zawierającej produkty. W przypadku braku możliwości dostarczenia
zamówionego produktu do Kupującego z przyczyn leżących po jego stronie,
wszelkie koszty związane z ponowną wysyłką lub przechowaniem produktu
ponosi Kupujący. Kupujący ponosi również koszt związany ze zwrotem
przesyłki z tytułu nieskutecznego jego doręczenia. Następna wysyłka jest
możliwa po wcześniejszym uiszczeniu tych kosztów. W takiej sytuacji
Sprzedawcy przysługuje również prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w
terminie dwóch miesięcy od otrzymania zwrotu przesyłki.
5. Przy odbiorze przesyłki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia
przesyłki w obecności przewoźnika. W obecności osoby dostarczającej
przesyłkę należy pokwitować jej dostarczenie i sprawdzić:
- ilość dostarczonych produktów,
- czy istnieją ewentualne uszkodzenia przesyłki lub produktów.
6. W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem lub jej uszkodzenia
należy niezwłocznie spisać protokół w obecności przewoźnika. Protokół
powinien zawierać datę, godzinę doręczenia i dokładny opis uszkodzeń lub
braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez przewoźnika i
Kupującego. W przypadku spostrzeżenia braków lub uszkodzeń w produkcie w
terminie późniejszym należy niezwłocznie zadzwonić pod numer podany na
liście przewozowym i zażądać przyjazdu przedstawiciela przewoźnika w
celu spisania protokołu.
7. Kupujący może także, po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą odebrać
produkt w jego salonie stacjonarnym na ul. Sukienniczej 50 w Janowie
Lubelskim.
8. Przesyłki o wadze do 30 kg dostarczane są do drzwi Kupującego.
Przesyłki powyżej 30 kg dostarcza się do drzwi zewnętrznych budynku, w
którym jest adres dostawy. Wniesienie do środka, w tym na piętra,
pozostaje w gestii Kupującego.
9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieprawidłowego podania przez Kupującego adresu dostawy lub zamieszkania.
10. Na Kupującego ryzyko utraty i uszkodzenia produktu przechodzi w
momencie odebrania go od przewoźnika, lub osobiście z salonu sprzedaży. Z
chwilą odbioru przesyłki Kupujący potwierdza, iż odebrał produkt
pełnowartościowy w nienaruszonym stanie.
V. TRANSPORT I JEGO KOSZTY
1. Koszty transportu realizowanego przez firmę spedycyjną uzależnione
są od wagi i wymiarów przesyłki oraz wybranej firmy spedycyjnej.
2. Koszty transportu są określone w potwierdzeniu złożenia zamówienia i
zostają zaakceptowane przez Kupującego z chwilą potwierdzenia przez
niego zamówienia.
3. Sprzedający korzysta z 3 firm dostarczających przesyłki: Poczta Polska, UPC, DPD.
VI. REKLAMACJE ORAZ ZWROTY
1. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe.
2. Produkty objęte są gwarancjami producentów, o ile dany produkt jest nią objęty.
3. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonać zgodnie z jej
warunkami. Uprawnienia z gwarancji można wykonać we wszystkich punktach
serwisowych wskazanych przez danego producenta w warunkach gwarancji.
4. Gwarancja jakości nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Kupującego z tytułu:
- Niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową,
- Rękojmi za wady (jeżeli Kupujący nie jest konsumentem).
5. Produkty zakupione przez Kupującego będącego konsumentem, są objęte
odpowiedzialnością Sprzedawcy za niezgodność towaru z umową na podstawie
ustawy z dnia 25 grudnia 2014 r. o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego.
6. Reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i rękojmi za wady
należy złożyć na adres: sklep@lakiereo.pl. Sprzedawca może zwrócić się
do Kupującego o nadesłanie dowodu zakupu, jeżeli nie będzie mógł ustalić
szczegółów umowy sprzedaży. W takiej sytuacji Kupujący jest zobowiązany
do niezwłocznego dostarczenia tego dokumentu.
7. Po zgłoszeniu reklamacji Kupujący otrzymuje potwierdzenie na adres e-mail podany przez Kupującego.
8. Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację po otrzymaniu wadliwego
produktu na adres: Lakiereo Bartosz Miś ul. Sukiennicza 50 23-300 Janów
Lubelski wraz ze zgłoszeniem reklamacji i jej opisem.
9. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej
zgłoszenia. O wynikach postępowania reklamacyjnego, Sprzedawca zawiadomi
Kupującego na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
10. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty odesłania wadliwego
produktu zwraca Kupującemu Sprzedawca, w terminie 14 dni od otrzymania
wniosku Kupującego w tym przedmiocie.
11. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do niego na koszt odbiorcy.
12. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu
będą uwzględniane jedynie po sprawdzeniu zawartości przesyłki w chwili
jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest przesłanie
protokołu reklamacyjnego spisanego razem z przewoźnikiem dostarczającym
przesyłkę na adres: Lakiereo Bartosz Miś ul. Sukiennicza 50 23-300 Janów
Lubelski lub na mail: sklep@lakiereo.pl skanu. Przewoźnik, na wniosek
Kupującego, ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki. W
przypadku braku protokołu reklamacyjnego reklamacje, o których mowa
powyżej, mogą zostanie, w zależności od okoliczności danej sprawy,
negatywnie rozpoznane.
VII. PRAWO KUPUJĄCEGO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Kupujący, który jest konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy
zawartej ze Sprzedawcą na odległość, telefonicznie, mailowo lub przy
użyciu strony www.lakiereo.pl, i zwrotu produktu bez podania przyczyn w
ramach uprawnienia wynikającego z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
ochronie niektórych praw konsumentów - w terminie 14 dni od daty
dostarczenia produktu.
2. W celu odstąpienia od umowy konsument musi przed upływem terminu
wskazanego w ust. 1 powyżej wysłać na adres Lakiereo Bartosz Miś ul.
Sukiennicza 50 23-300 Janów Lubelski lub na mail: sklep@lakiereo.pl
pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. W razie odstąpienia od umowy uważana jest ona za niezawartą, a
konsument jest zwolniony od wszelkich zobowiązań. To, co strony
świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była
konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwracany produkt musi zostać
zwrócony także wraz z wszelkimi załączonymi przy dostawie dokumentami i
akcesoriami.
4. Jeśli wartość zwróconego produktu została pomniejszona ponad zwykły
zarząd, Sprzedawca może odmówić przyjęcia zwróconego produktu lub
zwrócić kwotę pomniejszoną o kwotę, o jaką została zmniejszona wartość
przedmiotu.
5. Kupujący zobowiązany jest do zwrotu produktu, którego oświadczenie o
odstąpieniu dotyczyło, w terminie 14 dni od wysłania tego oświadczenia.
Zwrot może zostać wykonany osobiście do siedziby Sprzedawcy lub salonu
stacjonarnego lub poprzez przewoźnika na koszt Kupującego.
6. Sprzedawca zwróci cenę sprzedaży i koszt dostawy w terminie 14 dni
od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu i zwrotu produktu.
7. Zwrotowi nie podlegają przesyłki niestandardowe, to znaczy takie,
które według zamówienia są dla Klienta specjalnie wytwarzane pod
konkretne zamówienie zgodnie z art. 38 pkt. 3.
VIII. DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych zebranych podczas realizacji umów
sprzedaży jest: Lakiereo Bartosz Miś ul. Sukiennicza 50 23-300
Janów Lubelski
2. Dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002, Nr
101, poz. 926 z późn. zm.). Kupujący mają prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych oraz kontroli ich przetwarzania stosowanie do
postanowień powołanej wyżej ustawy. Podane dane będą przetwarzane w celu
realizacji usługi. Na zasadach określonych w art. 31 powyższej ustawy
Administrator danych może powierzyć innemu podmiotowi przetwarzanie
danych osobowych Kupującego w celach i zakresie wynikających z
postanowień Regulaminu.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Złożenie zamówienia oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego
regulaminu w brzmieniu regulaminu z dnia złożenia zamówienia. Sprzedawca
ma prawo wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu. Zamówienia
złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu są
realizowane na podstawie zapisów regulaminu obowiązujących w dniu
złożenia zamówienia.
Janów Lubelski 12.10.2017