skontaktuj się z nami +48 606 992 760 sklep@lakiereo.pl
jest obecnie pusty
wyszukiwanie zaawansowane
Płatności internetowe Przelewy24

Najczęściej zadawane pytania


Czy możliwe jest otrzymanie faktury VAT?

Oczywiście możliwe jest otrzymanie faktury VAT. Przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć pole "Faktura" oraz wypełnić wymagane pola: NIP, nazwa firmy oraz adres rejestracji firmy.

Czy towary zakupione w sklepie objęte są gwarancją?

Na  większość produktów udzielana jest gwarancja producenta wynosząca co najmniej 12 miesięcy.  Gwarancja nie obejmuje przypadków gdy klient nie zastosował się do instrukcji podanych przez producenta. Aby ustalić szczegóły oraz warunki prosimy o kontakt z obsługą sklepu (e-mail: sklep@lakiereo.pl lub pod numerem telefonu 606 992 760)

Czy można składać zamówienia poza stroną internetową?

Zamówienia można również składać telefonicznie lub poprzez mail sklep@lakiereo.pl. W zamówieniu prosimy podać imię i nazwisko, adres dostawy, telefon i mail oraz dane firmowe, jeśli ma być wystawiona faktura. Każde zamówienie zostanie dodane do sklepu a kupujący zostanie poinformowany o statusie mailem.

Wysyłka

Czy otrzymam informacje o statusie zamówienia?

Klient jest zawsze informowany o statusie zamówienia poprzez e-mail.

Jakie są koszty wysyłki?

Szczegółowe koszty wysyłki uzależnione są od wagi produktu, formy dostawy oraz płatności. Wszystkie koszty dostawy dostępne każdorazowo w formularzu zamówienia. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem poczty polskiej (od 8 zł), kuriera DPD (od 16 zł), kuriera DHL (od 18,5 zł).

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Na większość produktów znajdującym się w sprzedaży, termin realizacji wynosi do 2 dni roboczych. Sprzedający stara się wprowadzić standard wysyłki w 1 dzień roboczy i tak realizowane jest większość zamówień. Może się zdarzyć, że jakiegoś produktu firma nie ma na magazynie, wtedy czas realizacji nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach czas zamówienia może się wydłużyć do 7 dni roboczych. Czas liczony jest od daty zaksięgowania zapłaty za towar lub przyjęcia przez Sprzedawcę zamówienia, w sytuacji złożenia przez Kupującego deklaracji zapłaty w formie przesyłki za pobraniem. Kiedy czas jest dłuższy niż 4 dni robocze, termin dostarczenia będzie uzgodniony z Kupującym.

Sklep zastrzega możliwość wydłużenia czasu realizacji z przyczyn niezależnych od sklepu.

W przypadku wysyłki towaru poza granice Polski czas oczekiwania może się wydłużyć.

Jak dostarczane są zamówione towary do klienta?

Sklep www.lakiereo.pl korzysta z usług Poczty Polskiej (listy i paczki) oraz firm kurierskich DPD i DHL.

Reklamacje i zwroty

Czy jest możliwość zwrotu/wymiany zakupionego towaru?
  1. Kupujący, który jest konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy  i zwrotu produktu lub wymiany bez podania przyczyn w ramach uprawnienia wynikającego z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych  praw konsumentów w terminie 14 dni od daty dostarczenia produktu.
  2. W celu odstąpienia od umowy konsument musi przed upływem 14 dni wysłać na adres Lakiereo Bartosz Miś, ul. Sukiennicza 50 23-300 Janów Lubelski lub na mail: sklep@lakiereo.pl pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Zwrotowi nie podlegają przesyłki niestandardowe, to znaczy takie, które według zamówienia są dla Klienta specjalnie wytwarzane pod konkretne zamówienie zgodnie z art. 38 pkt. 3.
  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do niego na koszt odbiorcy. 

Przesyłka dotarła uszkodzona. Co należy zrobić?

Przy odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie stanu pudełka (opakowania). W przypadku gdy zawartość przesyłki została uszkodzona prosimy o złożenie reklamacji w Urzędzie Pocztowym lub u kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie obsługi sklepu o zaistniałej sytuacji (dane kontaktowe dostępne w zakładce kontakt). Wspólnie z klientem wybierzemy najlepsze możliwe rozwiązanie. 
 
 
Ładowanie...