Najczęściej zadawane pytania
Czy możliwe jest otrzymanie faktury VAT?
Oczywiście
możliwe jest otrzymanie faktury VAT. Przy składaniu zamówienia należy
zaznaczyć pole "Faktura" oraz wypełnić wymagane pola: NIP, nazwa firmy
oraz adres rejestracji firmy.
Czy towary zakupione w sklepie objęte są gwarancją?
Na większość produktów udzielana jest gwarancja producenta wynosząca co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja nie obejmuje przypadków gdy klient nie zastosował
się do instrukcji podanych przez producenta. Aby ustalić szczegóły oraz
warunki prosimy o kontakt z obsługą sklepu (e-mail: sklep@lakiereo.pl
lub pod numerem telefonu 606 992 760)
Czy można składać zamówienia poza stroną internetową?
Zamówienia można również składać telefonicznie lub poprzez mail sklep@lakiereo.pl. W zamówieniu prosimy podać imię i nazwisko, adres dostawy, telefon i mail oraz dane firmowe, jeśli ma być wystawiona faktura. Każde zamówienie zostanie dodane do sklepu a kupujący zostanie poinformowany o statusie mailem.
Wysyłka
Czy otrzymam informacje o statusie zamówienia?
Klient jest zawsze informowany o statusie zamówienia poprzez e-mail.
Jakie są koszty wysyłki?
Szczegółowe koszty wysyłki uzależnione są od wagi produktu, formy dostawy oraz płatności. Wszystkie koszty dostawy dostępne każdorazowo
w formularzu zamówienia. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem poczty
polskiej (od 8 zł), kuriera DPD (od 16 zł), kuriera DHL (od 18,5 zł).
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Na
większość produktów znajdującym się w sprzedaży, termin realizacji
wynosi do 2 dni roboczych. Sprzedający stara się wprowadzić standard
wysyłki w 1 dzień roboczy i tak realizowane jest większość zamówień.
Może się zdarzyć, że jakiegoś produktu firma nie ma na magazynie, wtedy
czas realizacji nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze. W
wyjątkowych przypadkach czas zamówienia może się wydłużyć do 7 dni
roboczych. Czas liczony jest od daty zaksięgowania zapłaty za towar lub
przyjęcia przez Sprzedawcę zamówienia, w sytuacji złożenia przez
Kupującego deklaracji zapłaty w formie przesyłki za pobraniem. Kiedy
czas jest dłuższy niż 4 dni robocze, termin dostarczenia będzie
uzgodniony z Kupującym.
Sklep zastrzega możliwość wydłużenia czasu realizacji z przyczyn niezależnych od sklepu.
W przypadku wysyłki towaru poza granice Polski czas oczekiwania może się wydłużyć.
Jak dostarczane są zamówione towary do klienta?
Sklep www.lakiereo.pl korzysta z usług Poczty Polskiej (listy i paczki) oraz firm kurierskich DPD i DHL.
Reklamacje i zwroty
Czy jest możliwość zwrotu/wymiany zakupionego towaru?
- Kupujący, który jest konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu produktu lub wymiany
bez podania przyczyn w ramach uprawnienia wynikającego z ustawy z dnia
30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów w terminie 14
dni od daty dostarczenia produktu.
- W
celu odstąpienia od umowy konsument musi przed upływem 14 dni wysłać na
adres Lakiereo Bartosz Miś, ul. Sukiennicza 50 23-300 Janów Lubelski lub
na mail: sklep@lakiereo.pl pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Zwrotowi
nie podlegają przesyłki niestandardowe, to znaczy takie, które według
zamówienia są dla Klienta specjalnie wytwarzane pod konkretne zamówienie
zgodnie z art. 38 pkt. 3.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do niego na koszt odbiorcy.
Przesyłka dotarła uszkodzona. Co należy zrobić?
Przy
odbiorze przesyłki prosimy o sprawdzenie stanu pudełka (opakowania). W
przypadku gdy zawartość przesyłki została uszkodzona prosimy o złożenie
reklamacji w Urzędzie Pocztowym lub u kuriera oraz niezwłoczne
poinformowanie obsługi sklepu o zaistniałej sytuacji (dane kontaktowe
dostępne w zakładce kontakt). Wspólnie z klientem wybierzemy najlepsze możliwe rozwiązanie.